Lördag 080209

Idag är en dag då jag försöker städa här hemma.. Går inte så där jättebra!

Mamma och mormor var förbi och tog en snabbfika. Fick låna kameran av mamma.. Tack!

I övrigt så tar jag mest små pauser och drömmer mysiga tankar om T.. Saknar honom så sjukt mycket, så att det riktigt gör ont i kroppen på mig. Dessutom så har vi inte kunnat prata med varandra sedan tidigt igår morse.. en hel evighet sedan!

Men jag antar att det blir så när han har kväll hos sig när jag har tidig morgon. Tio timmars tidsskillnad gör ju att vi är vakna på olika tider.

En hel jävla vecka är det kvar tills han kommer hem igen. Urk.. Roar mig dock med att titta på bilder av honom och läsa om hans dagar i australien. Känns som att jag är lite närmare honom på så vis.

Har fått en oroväckande känsla i magen, vet inte hur jag ska bli av med den?! Hoppas att den känslan är helt fel och att jag snart blir "lugnad"..

Nu måste jag försöka sätta fart här hemma!

Puss på nosen, mina goa vänner.. Och till T.. massor av kyssar från topp till tå! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback