3årsdagen avklarad!

Sådärja, då var dotterns treårsdag avslutad för hennes del. Har precis nattat den lilla damen. Hennes pappa, bror och brorsans lillasyster var här med paket. Vi fikade lite...

Dottern blev överlycklig för pakteten. Dessa innehöll nämligen en hel del pärlor och glitter. Så nu kan hon göra massor av halsband och glittriga askar!

På lördag vankas det ordentligt kalas här hemma.

Själv sitter jag nu här, vansinnigt trött! Ont i halsen har jag.  Hoppas jag klarar mig ifrån att bli sjuk. Grabben är ju krasslig.

Fast med min tur så är jag väl vrålförkyld tills på lördag när vi ska ha barnkalas, och sist men absolut inte minst... älsklingen kommer äntligen hem då! Det vore ju verkligen typiskt!

Nu ska jag krascha i soffan en stund innan jag kryper ner i min stora tomma säng..

Puss på nosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback