Torsdag 081204

Hmm.. man kanske skulle ta och lägga ner bloggen helt och hållet. Hinner ju knappt med att uppdatera en gång i veckan.

Lillfisen tar verkligen all tid. Till och med när hon sover. Hon vill gärna vara nära nära.. och då kan man inte göra så mycket!

Men hon är så go. Har börjat le massor och "prata" med en.. Jag smälter helt och hållet varje gång hon fyrar av sina leenden.

I övrigt då? Jo då.. har börjat julhandla lite smått. Har till och med fått upp julstakar och adventsstake. Och ramla inte av stolen nu, men jag har till och med satt upp en ljusslinga på balkongen. Hohohoho... Värsta hemmafrun..

Äh... jag snackar bara om lillfisen och hemmet. Återkommer när jag har något mer intressant att berätta! :-P

Puss på nosen, mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Maria

Puss på nosen själv! Hoppas ni får en fin dag i huvudstaden =) Kram kram

2008-12-05 @ 09:28:16
Postat av: Therése

Va söt hon är! :) Ser riktigt fundersam ut på denna bild.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback