Måndag 081215

Var hos bvc idag. Freja har gått upp och bvc-sköterskan tyckte att allt såg toppen ut. Men vår tös är lång och smal. Det är bara att inse att jag aldrig kommer få några michelinbebisar.

Trillade på en rolig sajt igår när jag läste på Theresés blogg. 
www.makemebabies.com heter sidan. Där kan man ladda upp en bild på sig själv och sin partner, och så får man på så vis veta hur ens barn kommer se ut.

Det var jag ju så klart tvungen att testa. Provade både för flicka och pojke.

Så här kommer alltså Freja att se ut när hon blir större:



Och om vi får en pojke så skulle han se ut på följande vis:



Haha.. hur kul som helst tycker jag! =) Bilden på mig här precis ovanför är tagen på förlossningen. Därav den något trötta minen...

Imorgon bär det av till IKEA med min mamma. Tänkte handla lite julklappar!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Moster L

fan vad coolt

2008-12-16 @ 00:45:29
Postat av: Frida

Vad häftigt! Det måste jag kolla in...

Ha en riktigt härlig jul och ett Gott nytt år nu!



Kramar!

Ps. vi har utmanat dig på vår blogg!

2008-12-20 @ 13:11:40
Postat av: En Mölnbobos Liv

Hej! Vet du att blogg.se har ändrat inställningarna så att vi som läser via rss inte längre ser hela dina inlägg utan bara de första raderna?



Hoppas att du vill ändra tillbaka som det var tidigare. Du gör det under blogg ->Inställningar

Man måste kryssa i att man vill lämna ut hela inlägg i RSS flödet

Postat av: Marianne

Moster -> Japp.. det tyckte jag också!



Frida -> Ska svara på utmaningen så fort tillfälle ges.



Anna-> Det ska vara fixat nu! =)

2008-12-21 @ 17:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback