Note to myself..

Flyttstäda ALDRIG mer. Speciellt inte som höggravid.

Flytta ALDRIG mer. Speciellt inte som höggravid.

Och om flytt är ett måste, anlita någon som gör allt åt dig!

Är totalt slut i hela kroppen. Har ägnat hela denna dag åt att städa.. Och lik förbannat har jag lika mycket (om inte mer) kvar..

SUCK!!

När vi väl har landat i Nyköping så ska jag inte göra ett skvatt mer än nödvändigt på ett par dagar. Så enkelt är det.

Men nästa vecka, då kör jag igång igen!

Känns ruskigt skönt att slippa jobba just nu. Hade aldrig pallat att både jobba och flyttstäda! Har jag tur så kommer min mamma över och hjälper mig imorgon. Och kanske även min moster.

Jag vill shoppa! Kläder till mig och barnen.. Bland annat..

*gäääääsp*

Kommentarer
Postat av: Maraja

Hej gums! Gå & lägg dig, du måste vila! Och ta dig tid att åka & shoppa kläder, det måste du unna dig själv nu när du varit så duktig. Puss & kram / Maria

2008-08-25 @ 20:46:37
Postat av: moster

usch låter jobbigt. sorry att jag inte kan ...

http://jennynathalie.blogg.se

2008-08-26 @ 10:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback