Måndag 080811

Pust! Ännu en ensam kväll i Hagsätra. Lillan sover och jag sitter här och tråkar...'

Pratade med min gruppchef på jobbet idag, och bestämde att jag ska gå hem lite tidigare än vad jag först hade planerat. Detta för att mina fogar verkligen inte uppskattar att sitta still i så många timmar, och jag vill verkligen undvika att bli sjukskriven.

Så den 22 augusti blir min sista arbetsdag. Imorgon har jag tagit ut en semesterdag och på måndag är jag också ledig eftersom dagis har stängt för planering. Detta innebär att jag alltså bara har kvar 7 arbetsdagar. Wooohooo... Det känns riktigt bra!

Då hinner jag städa lägenheten här i Hagsätra i lugn och ro, och behöver inte slita ut mig, plus att jag kommer härifrån snabbare. Och kan därför snabbare komma till rätta i Nyköping.

Jag längtar verkligen dit nu. Natten på skumgummimadrassen var ingen större hit.. Aj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback