Last night in the ghetto!

Fi fan,... jag är så sjukt trött i kroppen! Har idag fått det allra grövsta gjort, så imorgon återstår det lite golvskrubbande och annat smått och gott. Orkar faktiskt inte ta det idag.

Moster A kom och hjälpte till.. Tack snälla! Och även min mamma och mormor var förbi.. Morsan svabbade snabbt av balkongräcket ,köksfönstrena och skurade av listerna i köket.. Tack tack tack..

Emma och jag klädde av oss till enbart födelsekostymen och gick loss i badrummet. Hon var så glad och stolt över att få "hjälpa" till. Så imorgon efter sista duschen i Hagsätra så tar jag det sista där inne. Lovely...

Har ju några timmar på mig imorgon, innan vi ska gå till Emmas dagis för att lämna lite frukt. Hon ska få bjussa kompisarna på fruktsallad. Det är det enda som är tillåtet och det tycker jag är kanon. Barnen får ändå i sig tillräckligt med socker. Ska även passa på att fotografera kompisar och personal så att Emma har lite minnen från sin första förskola.

Sedan bär det äntligen av för gott. Imorgon kväll kommer jag att sitta i MIN fotölj, snaska något gott och titta på förlossningar på TV4 Fakta..

Ni fattar inte hur ljuvligt det kommer att bli.. Slippa att sitta helt ensam i ett tomt hem och inte ha något vettigt alls att göra!

Idag trodde jag även att bebisen var på väg ut.. Fick en jättekraftig sammandragning som höll i sig ett bra tag och som även gjorde ont. Det kändes lite scary, och jag blev lite smått påmind om vad jag har gett mig in på.. AAAAJJJJ!!!!

Thom hade fått ett mycket intressant brev hem idag. Hoppas att det blir så som jag önskar och hoppas. Mer om det en annan gång.. kanske.. *flinar*

Emma är lite lustig.. Hemmet är i ghettot är ju så gott som tomt.. men hon lyckades ändå slarva bort en napp igår, så hon fick sova utan. Ringde Thom och bad honom ta med sig en napp imorse, vilket han även gjorde.

När det nu var läggdags för henne, så hittade vi inte den nya nappen!!!! Vad är oddsen för det? Två nappar som försvinner spårlöst i ett så gott som tomt hem...

Antar att de nya hyresgästerna kommer hitta dem om ett år eller så.. Hahaha!

Ja just det... glömde skriva det i bloggen igår.. Jag fick jättesöta kläder till bebisen utav mina kollegor. Och så fick jag även jättesöta tossor och en napphållare utav Hannah.. Tack snälla söta rara.. Ni är för goa!

Nu ska jag ringa hem till Nyköping för att höra hur det gick för Sebbe när han provtränade med Nyköping hockey..


Puss på nosen, goingar!


Kommentarer
Postat av: Moster L

Låter kanon, vad bra att S fick provspela i alla fall-då måste han blivit överlycklig.

2008-08-27 @ 13:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback