Tisdag 080422

Solen skiner, det är så ljuvligt väder ute. Men får man njuta av det?? Nää.. för här på kontoret skiner inte solen.

Tre veckor kvar till ultraljudet. Hoppas hoppas hoppas, att allt är bra med räkan! Tänk om man får ett besked om att räkan är skadad, och inte har en chans att överleva utanför livmodern... Usch!

Inatt drömde jag om förlossningen. Aj aj.. det gör ont bara att tänka på det! Hoppas att jag hinner få alla möjliga sorters bedövning denna gång. Med lillan hanns det bara med lustgas precis på slutet, fast det gick ju det med.

Fast jag tänkte ju både en och massor av gånger att jag borde skjutas för att jag var så korkad som utsatte mig själv för den smärtan frivilligt ytterligare en gång.

Och nu ska jag göra det en tredje gång! Oh my..  *flinar*

Vi har tittat på barnmorskorna på SVT. (på onsdagskvällar) Och nu senast var det riktigt skoj att se hur blek T blev.. haha!  Han såg grönvit ut i ansiktet! 

Kanske slutar med att barnmorskorna får badda vatten i pannan på honom.. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback