Tisdag 080401

Första april och än så länge har jag inte blivit lurad! Inte vad jag vet iallafall.. =)

Helgen var hektisk. Fredagen tillbringade vi hemma hos T där det släpades ner en massa saker från vinden och dessa saker sorterades. Kom hem sent, ramlade i säng. Fick lov att studsa upp ur sängen vid 6-tiden på morgonen för att se till att vara i tid hemma hos farsan.

Vid 7 fick vi bilen, och började då flytten. Totalt 3 lass blev det åt olika håll. Men nu är nästan allt klart! Skönt!

På eftermiddagen åkte vi hem till morsan, där vi blev bjudna på mat och bastu. Skön avslutning!

Söndagen tillbringade vi återigen i tälje. Passade på att träffa moster + min lilla kusin. Vi var på Torekällberget så att tjejerna fick leka av sig lite.

Söndagskvällen tillbringde vi i tv-soffan. Helt slut var jag och somnade i fotöljen.

Till helgen måste jag införskaffa lite nya kläder. Det börjar bli skralt på klädfronten!

Jobbet kallar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback