Måndag 080421

Pust.. vilken helg!

På fredagen var vi ju på ikea och handlade. På lördagen åkte vi förbi mamma med en blomma, då  hon fyllde år den 16e. Sedan till T´s lägenhet där vi röjde järnet.

T och S åkte sedan iväg till Nyköping för att lämna lite saker där, medan jag stannade kvar och städade. Var hemma vid 20-tiden. Ryggen var helt paj på mig!

På söndagsmorgonen blev jag väckt ca 05,30 av T... Men förstå vad tidigt!!! Och vi som inte ens hade lillan hemma. Klev upp strax efter klockan 06.

Bakade sedan en miljard bullar (nja, om sanningen ska fram så var det väl ca 160-170 stycken) och som det känns nu så kommer jag aldrig mer baka en enda liten bulljävel. Satan vilken tid det tog!

Pang sa det sedan... Ischiasnerven började bråka. Kunde knappt gå, och jag tog det jefvligt lugnt från 15-tiden och framåt.

Idag gör det fortfarande ont och nu har smärtan brett ut sig. Fogarna är med i matchen.. USCH!! Jag hoppas att det avtar. Vill inte att det ska börja strula redan nu!

Går runt och är småirriterad på SÖS.. Väntar på ultraljudskallelsen men den har fortfarande inte kommit.. Jag vill ju veta exakt datum då vi ska få se vår lilla räka! *morr*

Nu måste jag fortsätta jobba..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback