Jag kan inte hålla mig längre!

Hade tänkt vänta tills i maj, men jag är för otålig!

Vi ska ha bebis! I början av oktober tittar vår bebis ut, om allt går som det ska!

Är i v 14 (v 15 på fredag).

Fick beskedet om att räkan planterat sig i mig när T precis hade åkt iväg till Australien. Den 4e februari testade jag positivt. Så det var två "jobbiga" veckor innan T kom hem.. =)

Har mått fruktansvärt illa och varit så trött, men nu har iallafall illamåendet släppt. Tröttheten är kvar, men jag är inte lika trött som förut.

I lördags var jag tvungen att köpa mig nya kläder. Två par mammabyxor eftersom magen har börjat växa!

Har även känt av lite sprattel från räkan.. Tidigt! Men lillan var också tidig med att ge sig till känna.

I maj ska vi på ultraljud, och meningen var att jag skulle berätta om bebben då, genom att lägga ut en ultraljudsbild här på bloggen. Men jag kan som sagt inte hålla mig längre. Har velat skriva av mig tidigare, men lyckats hålla mig!

Jag längtar så mycket till oktober. Tiden går så långsamt!

image43

Kommentarer
Postat av: majan

Grattis :)

Postat av: Maraja

Äntligen får man fråga "öppet" om räkan i magen ;)
Så jag SKRIKER GRATTIIIIIIS offentligt nu ;)
Pussar & kramar Maria

2008-04-08 @ 11:48:04
Postat av: Frida

Som jag mailade till dig härom veckan så vet jag precis hur det är!
Jättestort grattis!!!!!

Då kommer det skilja typ ett år mellan din minsta och våran lille... som springer omkring för fullt här i sin gåstol (baklänges).

Återigen! Jättegrattis!
Massor av kramar.

2008-04-08 @ 14:37:21
Postat av: Yenny

grattis =) (thoms kollega)

2008-04-08 @ 19:21:53
Postat av: Mattias

Får instämma i grattiskören!!!! Hipp hipp, hurra hurra hurra!! Eller hur man säger.

Wiggos pappa

PS. Du kan få låna mitt hockeylag nu under SM-finalspelet ;-)

2008-04-09 @ 13:38:23
URL: http://mattere.blogspot.com
Postat av: Marianne

Tack så mycket!! =)

PS. Mattias - -> Det finns bara ett lag för mig, och det är SSK. Skulle inte falla mig in att heja på något annat lag. Och speciellt inte LHC! DS.

2008-04-09 @ 14:38:34
Postat av: En Mölnbobos Liv - Mammablogg

GRATTIS!! Gud va kul! Hoppas man får läsa en "mammablogg" sen :-)

2008-04-09 @ 22:25:58
URL: http://massablaj.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback