Fredag 080404

Namnsdag idag... grattis till mig själv! =)

Blev inte utsatt för något första april skämt i år. Förutom det lilla som grabben försökte sig på.

Sitter på jobbet och huttrar. Idag är det riktigt kallt här på jobbet.

Och så funderar jag starkt på att kasta alla svarta kläder som jag äger och har. Nu när T har flyttat in, så har det även följt med oönskade saker. Nämligen katthår!

Det är ta mig satan katthår på ALLT. Ska försöka sanera alla kläder genom att tvätta och rolla kläderna, men det är så irriterande! Man kanske skulle ha sanerat allt innan flytten, men det är ju alltid lätt att vara efterklok.

Har iallafall insett att jag INTE vill ha några husdjur som hårar.. Blä!

På söndag blir det till att åka och gratulera lilla S, som fyllde 1 år i onsdags. Hon är så gullig.. =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis på namnsdagen, hoppas du får en lugn & fin helg. Många Pussar & kramar Maria

2008-04-04 @ 13:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback