Måndag, 071008

Jaha.. ytterligare en arbetsvecka har man framför sig!

Idag är det lite jobbigare än vanligt, då jag fortfarande är lite bakfull efter helgens bravader. Festen i lördags var riktigt lyckad. Trevligt folk, god mat, billig dryck, bra musik! Tiden gick dock lite för fort! Kvällen hade varit helt perfekt, om det inte hade varit för en grej. Men det var en grej som jag inte kunde styra över, tyvärr!

Efterfest hemma hos moster resulterade i att jag kom i säng kl 08 igår morse. Klev upp 10,45. Inte direkt mycket sömn! Vad är det som gör att jag inte kan sova när jag har druckit???

Bakisångest fick jag igår också. Det var länge sen jag hade det. Mindre roligt, men tack och lov är den borta nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst e det kul att vara bakis, välkommen till klubben!!!!! Jag var bakis hela dagen igår med tung huvudvärk, hela söndagen gick bort, tur att barnen var lite trötta oxå, det blev en slappardag med andra ord. Ha det gott / Maria

2007-10-08 @ 09:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback