Måndag 071105

Jaha, så var helgen över för denna gång!

Fredagskvällen var lugn, åt middag och slappade framför tv:n. På lördagen bar det av mot Södertälje och templet.

SSK överraskade stort genom att fullständigt krossa Frölunda med 7-2. Då mådde man bra.. Efter hockeyn hamnade vi hos T´s bror (jag blev som vanligt superblyg). Kollade på en rätt vidrig film. Hostel 2..

Igår åkte vi till IKEA där jag köpte en ny säng till Lillan. Hoppas hon vill sova i den bara.. *s*

Helgen har varit superduper!!

"Tyda signaler är inte min grej... För blyg för att fråga... Moment 22"

Kommentarer
Postat av: EsKa

Såg ettan (Hostel) för ett tag sen och det var en rätt obehaglig film, visste inte att det kommit en uppföljare. Hmm..

Postat av: Marianne

Esa... Se tvåan, men ät inget precis innan! ;-)

2007-11-05 @ 21:19:03
Postat av: En Mölnbobos Liv

Måste bara säga att jag tycker det är jättekul att du bloggar mer regelbundet :-)

2007-11-05 @ 22:48:35
URL: http://massablaj.blogspot.com
Postat av: Marianne

Anna... Kul att du tycker det är roligt! Har väl lite mer att säga nu, än för ett tag sen! ;-)

2007-11-06 @ 08:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback