070525 Fredag

Den här veckan har varit sååå hektisk!

Blev förkyld förra helgen, och det sitter fortfarande i lite grann. Jobbade fram till lunch i måndags, sedan gick jag hem. Var hemma på tisdagen, jobbade halvdag i onsdags. Stressade sedan iväg till skolhälsovården med grabben! Igår var det grillfest på dotterns förskola.

Och idag.. idag har jag faktiskt varit på en arbetsintervju! Det gick nog rätt så bra, då jag kommer bli kallad till ytterligare en intervju. Jobbet verkar vara rätt så intressant, men det är lönen som avgör om jag tackar ja, om jag nu får ett erbjudande. Berättar mer vid ett annat tillfälle..

Angående vikten.. så är jag iallafall (var jag åtminstone i måndags morse) 2,8kg närmare att få behålla håret!

Den här veckan har jag försökt sköta mig med maten, men det har gått sisådär, då det varit så rörigt. Inte så att jag ätit fel, utan att jag ätit för lite och vid fel tidpunkter. Ska skärpa mig i helgen, och även försöka träna lite!

Sååå skönt att det är fredag! Det ska bli skönt att bara vara i helgen! Inget inplanerat förutom grabbens match på söndag!

Nu ska jag kramas extra hårt med mitt lilla sockertroll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback