070501

Jaha, så var man lite smått bakis idag då!

Jobbade till kl 15 igår, och åkte sedan hem till min ena moster för grillfest. Det var som vanligt supertrevligt där, och mycket folk!

Tog en öl och bara softade. Vid 21.30-tiden så ville lillan helt plötsligt följa med min mamma hem. Vips så var jag halvt barnledig. Tog då några öl till, någon enstaka grogg och lite likör!

Ovan som man är vid alkohol, så steg ju det upp i huvudet! Salongsberusad..

Vi dansade, sjöng karaoke och snackade! Nice!

Somnade vid 4-tiden i morse, klev upp kl 10, så jag är TRÖTT! Ska passa på att vila med lillan idag!

Fick lite signaler igår från en person.. Vet inte hur jag ska tolka det då det hänt förr.. Men äh.. Skit samma..
Säkert bara inbillning..

Imorgon är det jobb igen! Skönt att det bara är tre dagar kvar till helgen! Jag tycker mycket om dessa veckor med lediga dagar mitt i veckan! =)

Nu är det dags att svulla hamburgare och sedan vila!

Puss på nosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback