Söndag 070610

Åh vilket underbart väder det är! Har noll lust att arbeta imorgon, men vad gör man inte?!

Räknade precis ut att det är 17 arbetsdagar kvar till semestern! Skönt!

På tisdag är det skolavslutning för sonen, sedan har den lyckosten sommarlov! Jag vill också ha det!

Är nog lite bortskämd eftersom jag varit ledig de två senaste somrarna.. Skaffa en till bebis? *s*

Ja, helt fel hade det ju inte varit med en till bebis, men just nu är jag väl mer inne på att öva mig på att göra en bebis! Det är sommarens fel att jag känner så! Varför blir man extra pilsk när solen skiner? haha..

Om 9 dagar blir jag 30+.. Tiden flyger fram! Jisses..

Inväntar ett besked inom en snar framtid, dessvärre tror jag det blir ett negativt besked! Jag vill ju ha ett positivt besked! *morrar*

Dessutom så ska jag snart ha löneförhandling på jobbet, och det kommer väl också gå dåligt...

Kan vindarna vända snart? Det är MIN tur nu!!!

Nu ska jag lägga mig i soffan och pilla lite.. 







Ja, i naveln alltså! VAD TRODDE NI????????????? Era pervon!!!! hahahaha...

Puss på nosen!

Och ett stort grattis till Therése och Michael som från och med idag är ett gift par! Hoppas vigseln var fantastisk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback