Jahopp!

Jahopp.. så blev man 1 år äldre idag då! Eller rättare sagt.. jag blir det sent ikväll. Tydligen är jag född kl 23,26..

Ska bli intressant o se hur många som kommer ihåg mig idag! Än så länge är det bara mamma som har gratulerat! haha..

Sitter på jobbet, med en huvudvärk som inte är av denna värld!

Det sket sig med det andra jobbet.. fast det hade jag på känn efter andra intervjun. Och om sanningen ska fram, så lät inte jobbet alltför skojigt!

Jag vill ha SEMESTER nu.. Vill inte jobba... Längtar efter vår resa! Mindre än en månad kvar nu.. Tjohoo!!

Kommentarer
Postat av: En Södertäljebos Liv II

GRATTIS!!!

Postat av: Mattias

Grattis grattis igen ;-)
Hur många är ni som ska åka?

2007-06-20 @ 09:02:56
Postat av: Marianne

Det är jag o barnen som åker!
Och tack för gratulationerna!! =)

2007-06-20 @ 11:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback