Gråta?

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta!

Min födelsestad är ju Södertälje. Bor tack och lov inte kvar där längre, men staden har ändå  en plats i mitt hjärta. Samt att många vänner och släktingar bor kvar..

Kommunstyrelsen har fått fnatt..  Så här står det i
LT ..

Kom igen nu! För fan.. Sluta dalta så inåt helvete mycket med just dessa folkgrupper!

För inte fan har tyskarna i Södertälje fått något monument över sina förfäder. Inte heller finnarna, amerikanerna, osv.

Och så undrar folk varför sd och nd får mer och fler röster i Södertälje!! hahaha.. Tillåt mig att ASGARVA!

Tycker inte alls att det är konstigt att de får det. Tvärtom, det är ju folks enda möjlighet att reagera. Tror att de flesta är trötta på att bekosta alla möjliga saker som kommunstyrelsen gladeligen säger ja till.

Är så irriterad att det kliar på kroppen.

Skulle det vara omvänt.. att en stor grupp svenskar hade flyttat till exempelvis Turkiet, och sedan velat ha ett monument över sina förfäder, som dessutom skulle bekostas utav ALLA, så har jag väldigt svårt att tro att det förslaget skulle gå igenom. OAVSETT om dessa svenskar betalar skatt eller ej..

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.. vad irriterad jag är!

FUCK OFF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback