Semester! Finally...

Igår var sista arbetsdagen på fyra långa sköna veckor! Tiden gick så förbannat sakta, men till slut kunde man gå från jobbet! Lovely!

Somnade på soffan vid halv sju igår kväll, och jag sov två timmar. Gick och la mig för natten runt 23 och sov sedan hela natten fram till klockan 09,30 då jag väcktes av ett sms.

Nu känner jag mig utvilad, fast lite snurrig. Det känns inte alltför roligt. Har plockat undan och ska alldeles strax hoppa ner i badet.

Ikväll blir det tjejmiddag och utgång. Det ska bli skoj, förutsatt att snurrigheten går över.

Och imorgon kommer min älskade dotter hem. Saknar henne så att det gör ONT!!! Och sedan är det ju inte alltför lång tid tills vi åker. *längtar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback