Utmaning av Anna

Jag har blivit utmanad utav Anna att lista 5 saker om mig varav 1 grej ska vara falsk. Så nu kör jag!

♣ Jag har gått av ett tåg vid fel station mitt i natten för att sedan upptäcka att inga fler tåg går förens nästa dag.

♣ Jag har skallat en kille som var för närgången.

♣ Jag har kört bil utan körkort, utan körkortstillstånd och utan någon annan bredvid mig.

♣ Jag har bekänt för en tjej att hennes pojkvän varit otrogen mot henne.... med mig.

♣ Jag har köpt en bil!

Kan ni gissa vilket som är falskt?

Jag utmanar Therror  ,  Anni   och Frida


Kommentarer
Postat av: En Södertäljebos Liv II

Hm... kanske att du har köpt en bil?

Postat av: Therror

"Jag har kört bil utan körkort, utan körkortstillstånd och utan någon annan bredvid mig"??? Annars gissar jag att du köpt en bil. :P

2007-01-05 @ 23:18:47
Postat av: saom

Hjälp. Jag gissar att det fjärde är falskt.

2007-01-07 @ 01:04:01
URL: http://saom.blogspot.com/
Postat av: Frida

Hoppsan.. vad innebär detta då?? Ska jag utmana nu?? Jag gissar köpt bil! Vad gör jag nu då? kram till dig.

2007-01-08 @ 18:26:37
Postat av: Ankan

Och vilket var rätt då!??!

2007-01-24 @ 10:23:58
URL: http://skrubbaluttan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback