Onsdag 070131

Jag är så less!

Har sedan i fredags varit hemma för vård av barn! Jag och lillan började med förkylning, sedan blev jag bättre, men i samma veva blev grabben dålig. Så nu är jag hemma med två sjuka ungar. MINDRE KUL!

Måste få en läkartid till lillan imorgon, då hennes ögon ser för jävliga ut. Ögoninflammation är inte skoj.

Dessutom håller jag på att slita av mig håret eftersom grabben roar sig med att jävlas med sin lillasyster hela tiden. Vilket resulterar i en massa gnäll och kläng hos mig.

Längtar till jobbet!!!!!!! Nog för att telefonen ringer i ett när man är där, men ack så skönt att bara få vara i fred några timmar. Och äta lunch utan att lyssna på en massa gnäll och tjafs.

Gnällinlägg.. ja! Men wtf.. ibland måste man få gnälla lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback