Hockey..

Idag blev jag och barnen medlemmar i SSK´s supporterklubb... 

Anledningen till detta är att vi ska ha en möjlighet att kunna följa med på vissa bortamatcher som klubben anordnar!

Nästa fredag har jag tagit semester, för vi ska nämligen åka på den första bortamatchen! =) Lillan får stanna hemma med sin mormor. Det blir bara jag och grabben!

Vi har ju visserligen varit på bortamatch tidigare också, men det har ju bara varit på Hovet... Och det känns inte som att det räknas!

Hur som helst.. nästa fredag åker jag och grabben och förhoppningsvis JÄVLIGT många andra SSK:are till Leksand.

Ska bli kul att se den matchen! Fast man kommer nog vara ruskigt trött när man kommer hem mitt i natten.  Bussen dit och hem tar ju sin lilla stund.

Imorgon spelar SSK match, men den matchen står vi över! Har inte riktigt råd med 680kr per person. Så mycket hade det tydligen kostat att åka ner till Äckelholm.. Oj, jag menar Ängelholm.

Tack och lov visas den matchen på tv. Tyvärr så tror jag att SSK åker på stryk imorgon.. Hoppas jag har fel!

Åååh.. jag längtar till nästa fredag! Tjohoo så roligt det ska bli!

Kommentarer
Postat av: En Södertäljebos Liv II

Du har blivit utmanad, kika in på min blogg :-) (ifall du inte kollar direkt så är det första inlägget 4/1)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback