Torsdag 071227

Detta år börjar ta slut.. Inte många dagar kvar, men de dagar som är kvar blir nog roliga.

Idag sitter jag dock på jobbet, det är inte alls roligt. Gäspar käken ur led titt som tätt..

Julen var toppen. Firade med T och barnen. T fick agera tomte, lillan tyckte det var skoj att träffa tomten. Efteråt påpekade hon för T att han hade tomtens STRUMPOR på sig.. haha.. hur 17 kan en liten tös lägga märke till ett par strumpor????

Fick jättefina julklappar och barnen dränktes mer eller mindre utav klappar! Jag fick en tröja, en bok, en trådlös mus, en universal fjärrkontroll, godis, nötter, bestick och ett presentkort på Vila.. Så snäll hade jag varit!

T skämde bort oss.. Fick dåligt samvete över att han fick så fjuttiga klappar av oss.. =(

På juldagen blev lillan hämtad av sin pappa. På juldagskvällen åkte vi till Heron city och gick på bio. Vi såg Arn, hade inte hört så mycket om filmen innan. Men satan i gatan så bra den filmen var!!! Ser fram emot nummer två!

Igår slöade vi mest hela dagen.Och idag vankades det jobb. Likaså imorgon.

Imorgon kväll är det även hockey. Ska bli skoj. Men det roligaste sker nog på söndag. Då åker vi upp till Mora för att se matchen mellan Mora och SSK.

Sedan så är det ju nyårsafton. Vet inte riktigt vad som sker.. Har ju barnen så det blir lugnt. Nästa vecka är jag helt ledig. Det ska bli så skönt!

Nu är det dags för det sista rycket innan det är dags att stänga ner för dagen..

Hoppas att ni haft en bra jul!

Puss på nosen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback