Torsdag 071220

Shit vad uttråkad jag har varit idag.. Nu känns det dock lite bättre...  Det är hockey på tv:n. Periodpaus för tillfället, och SSK leder med 2-0. Alltid skoj! Hoppas det håller i sig, så att de vinner fjärde raka.

Idag har jag inte fått något uträttat överhuvudtaget. Blir desto mer att ordna med imorgon och i helgen.

Måste handla julmat, slå in julklapparna, handla något mer åt lillan, klä julgranen och städa. Sista-minuten-Marre, det är jag det!

Min söte har blivit sjuk. Han blir alltid sjuk när han är hemma hos sig själv..  Fatta vinken din kropp ger dig.. ;-)

Nu måste jag inhalera lite nikotin innan andra perioden börjar!

Puss på nosen!

Kommentarer
Postat av: En Mölnbobos Liv

Kan tänka mig att du är glad nu när SSK vann :-)
TAck för alla papper, jag ringde och talade med någon kille och han har ordnat medlemsbarn åt mig så får vi se vad de säger om den andra.... Tänk vad bra att man får så många bra kontakter via bloggvärlden :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback