Onsdag 071212

ARGHHH!! Känner mig frustrerad.. Sitter på jobbet, min mail funkar inte och jag väntar på ett viktigt besked. Felanmälde imorse, än har inget hänt!

Ikväll är det luciafirande i skolan. Klockan 20..  Undrar hur de tänkte när de planerade in den tiden?? Har folk inte småttingar längre. Min stumpa ska i säng klockan 19 för att orka dagen efter.

I helgen måste jag handla en del av julklapparna, för att undvika att stressa ihjäl mig helgen innan. Typiskt mig att vara ute i sista sekund. Men å andra sidan så har jag bara 4 personer att handla till.. Lillan är ju så gott som klar, till grabben och morsan vet jag redan vad jag ska köpa.. Bara T kvar.. Ge mig tips!!!

Har kommit lite sent två dagar i rad till jobbet. Farligt att lägga sig i sängen igen när man duschat.. man blir lätt kvar lite längre än vad man hade tänkt.. Fy mig!

Nähä.. dags att ringa IT-supporten igen!

Puss på nosen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback