Måndag 071217

Är hemma och vabbar idag.. Lillan roade sig med att kaskadkräkas igår, så det blir till att vara hemma. Förhoppningsvis kan jag jobba imorgon.

Hade sett fram emot en månad utan frånvaro, men det sket sig..

Helgen då? Jo då, den var finemang! Filmkväll i fredags, julklappsshopping i lördags och Scaniarinken igår.
Grabbarna åkte skridskor med A-laget. Supporterklubben hade sitt årliga ispass. Man fick även en lott per medlemsskap, där det efter ispasset var lottdragning. Vi fick ju tre lotter, ja, Lillan är också med i supporterklubben! Hon säger ju Hoppa Tälje, hopp, när hon hoppar!

Och vi vann på alla lotterna. Ibland har man tur! Det blev två muggar med det snygga S:et på, mössa + vantar med det snygga S:et på, godis med det vackra namnet Marianne på samt en nyckelgrej.. Bara där har jag gått med vinst. =) Medlemsskapet för mig o ungarna kostade 200kr, och vinsterna måste ju ha uppgått till mer än så.. =)  
Sånt gillar jag!!

Det enda tråkiga som hände i helgen, förutom lillans spyor,  var igår när vi var på väg till Södertälje. På motorvägen, strax efter Salem, så fick T´s bil för sig att den skulle gå sönder. Avgasröret släppte, så det skramlade rejält fram till Södertälje. Fick lite konstiga blickar från de andra bilarna.. Antar att det gnistrade lite under bilen..

Nu är det dags att städa lite..

PUSS PÅ NOSEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback