Måndag 071210

Åhåå vilken najs helg jag har haft!!

På fredagen arbetade jag ju bara halvdag. Sedan bar det av mot Hagsätra och frisören. Det blev klippning och slingning. Mörkare slingor denna gång. Blev riktigt nöjd.

Sedan kom T, och vi åkte till Södertälje. Lämnade av grabben hos min mamma och åkte sedan hem till T. Han svidade om och vi knatade över till hans kompis.

Där fick vi mat och dryck. Det snackades en del hockey, men jag hann även bli utfrågad. Frågor som "Vad ser du hos T?"... Eeh..  Man blir ju lite ställd.. =) Vad ser jag inte??? Finast och bäst ju... =)

Kom hem vid 2-tiden, slocknade väl vid 3-tiden. På lördagsförmiddagen gick vi ner till stan och åt frukost/lunch på min gamla arbetsplats Tratten. Usch så slitet och nedgånget det är där nu!

Passade även på att shoppa lite innan vi gick hem igen. Pustade ut i soffan i några minuter och åkte därefter till templet.

Och herrejävlar vilken underbar hockeydag det var!!! Ceremonin kring Glenn var toppen..  Klacken var helt fantastisk och grabbarna på isen gjorde ett fantastiskt jobb. Domaren gjorde dock inte lika bra ifrån sig, men vad gjorde det? SSK vann iallafall... Återigen med 4-1..

Skulle SSK spela som de gjorde i lördags även fortsättningsvis, så är slutspelet inte långt bort!

Efter hockeyn så skjutsade vi hem grabben och T´s systerson. For iväg till Willys och handlade. Trodde vi skulle ha en slapparkväll men istället blev det en bio på Heron city. Vi såg filmen 1408.. En "hoppahögtfilm" som slutade väldigt skumt...

Gårdagen var soft. Fick hem lillan redan vid 9-tiden på morgonen. Åkte till globen och shoppade.
Åt middag och kollade på film.

Nu sitter man här igen, på jobbet. Känner ingen motivation alls, men den kanske kommer!

Två veckor kvar till julafton..  Kan det sluta regna någon jävla gång? Snö, tack...

Puss på nosen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg bilder på er... vad gulliga!!!! Glad för din skull vännen!
Kramar Frida

2007-12-11 @ 01:27:27
Postat av: Marianne

Tack, Frida.. Det känns riktigt bra! =)

Kram tebax.. Och pussa guldklimpen!

2007-12-11 @ 08:28:37
Postat av: Tomten

Låter som bra helg!

Vad får filmen för betyg? Visst var den läskig i början för att sen bara bli knepig?

Postat av: Marianne

Tomte-Matte.. Filmen får nog en 3a av mig. Började som sagt väldigt creepy, men sedan ballade den ur! Slutet var ju helskumt!

2007-12-11 @ 12:43:12
Postat av: EsKa

Tratten ?!?! Finns den fortfarande..? Du, testa Ragnhilds Café på andra sidan kyrkan nästa gång.. ;-)

2007-12-13 @ 16:32:02
URL: http://eska.blogg.se
Postat av: Marianne

EsKa.. jo då.. Tratten finns, men dit kommer jag nog inte gå något mer. Det var så äckligt skitigt på golven. Nej, usch.. allt var i fruktansvärt dåligt skick!

Angående andra fik.. Jag fikar inte alltför ofta, så när jag väl tar mig till RC så lär nog det också vara nedgånget! :-P

2007-12-14 @ 09:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback