Luciadagen 071213

Jag sitter på jobbet och är så uttråkad.. Tiden står still..  Är så trött att ögonen går i kors, vill bara hem!

Skulle ha haft utvecklingssamtal för Lillan idag egentligen, men det blev framflyttat och ingen är gladare än jag.

Ikväll måste jag försöka komma i säng lite tidigare än vad det blivit de senaste dagarna. Hur det blir med den saken återstår att se, då jag brukar piggna till när man väl har kommit hem.

Vår IT-support är lika snabb som vanligt. Mailen ligger fortfarande nere, det är bara att hoppas att kunden jag väntar på mailsvar ifrån inte har mailat än. Tycker inte om att låta kunderna vänta.

Dags för en kopp kaffe och lite dagdrömmar.. ;-)

Puss på nosen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är på att uppdatera.. jättekul att läsa!

kram igen
/Frida

2007-12-13 @ 19:57:03
Postat av: Marianne

Lilla söta Frida...

Det är jätteskoj att läsa er blogg också, speciellt eftersom man får se bilder på er sötnos! =)

KRAM

2007-12-14 @ 09:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback