Lördag 071229

Snart ska vi bege oss mot Sötälje.. och imorrn bär det av mot Mora. Över 100 stycken SSK:are åker från Södertälje, och fler ansluter i Mora. Det ska bli grymt roligt!

Hoppas bara att man inte behöver åka hem besviken därifrån.

Igår var man halvt besviken då SSK bara fick med sig en poäng från mötet med Timrå. De asen lyckades kvittera i sista perioden. Och då genom att domarjäveln tog ut en idiotisk utvisning på Kudroc. Och i sudden death så var det Timrå som drog det längsta strået, med hjälp av Cibaks skridsko.. Snöpligt!

Sören Persson är en domare som jag verkligen avskyr. Detta efter att han gav Leksand vinsten förra säsongen. Han kan fanimig inte döma!

Hockey är en sport jag verkligen älskar.. Och det finns bara ett lag! SSK!


Kommentarer
Postat av: En Mölnbobos Liv

Då vill du inte se vad jag köpte till Melvin idag (bilder finns i bloggen). Jag gjorde det dock för att glädja sambon lite, han blev lite deppad när Melvin fick en SSK napp i julklapp *s*

Postat av: Frida

GOTT NYTT ÅR!

kramar.

2007-12-31 @ 01:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback