Fredag 071221

Fredag.

Fortfarande läskigt glad över vinsten igår..

Magen krånglar.

Har handlat de sista julklapparna idag. Men givetvis glömde jag julklappspapper. Det måste införskaffas imorgon.

Mammas julklapp är iofs inte klar, men den får hon någon gång efter jul. Jag vet ju vad hon ska få.

Sedan måste jag nog köpa lite choklad eller julblomma åt mormor. Det vankas middag hos henne på söndag. Blir Södertäljebesök två dagar på raken. Mindre roligt att behöva åka dit, men vad gör man inte för de nära och kära?!

Sitter och väntar på sötaste, som jag hoppas kommer snart. Behöver en varm kram ju.. =)

Slutligen så måste jag säga att jägermeister tillsammans med red bull är himmelskt gott! Skål!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback