Fredag 071214

Äntligen är det fredag eftermiddag. Lite mer än en timme kvar att jobba denna arbetsvecka.. Sedan får man ha helg igen.

Idag är jag grymt sugen på en iskall jäger med red bull. Lutar starkt åt att det blir en sådan när man kommer hem och har börjat tillaga middagsmaten.. Mumma!

Imorgon ska jag shoppa julklappar och grabbarna ska åka skridskor. På söndagen är det ispasset som gäller. Grabbarna ska åka skridskor med SSK... Jag och lillan får titta på.. Vågar inte släppa ut min lilla höna på isen riktigt än. Men nästa vinter ska hon ha sina egna skridskor..

Usch så trött jag är just nu.. Är uppe alldeles för sent på kvällarna. Hoppas att man hinner vila upp sig i jul..

Puss på nosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback