Dan före dopparedan..

Gäsp...

Är helt slut! Ska alldeles strax krypa ner i sängen.

Igår åkte vi till Södertälje för att fira kusin Jimmy som idag fyller 25 år. Där var det trevligt och pastasalladen var himmelsk för mig eftersom jag inte hade hunnit äta sedan frukost. Efter det så var det ett måste att åka och handla julmaten. Lillan var helt slut och skrek mer eller mindre hela tiden på Coop. Inte lätt att vara liten.

Idag så har det också varit hektiskt. Skjutsade T till Södertälje vid halv tolv, åkte sedan tillbaka till Hagsätra, ordnade med potatisgratäng, duschade, åkte sedan tillbaka till Södertälje. Hämtade upp T, for hem till mormor. Där fick vi middag och godis.

När vi var där så ringde min pappa! Kors i taket.. Har inte pratat med honom på nästan två månader. Nåväl.. det han hade på hjärtat var att han ville att vi skulle komma förbi där innan vi åkte hem, för han ville ge mig pengar.

In hos farsan, prata lite grann, lyssna på klyschor (men innerst inne ändå börja hoppas att han äntligen menar allvar), ut till bilen igen. Hem till mamma för att hämta julklappar, lämna av T hos honom, sedan tillbaka till Hagsätra. Väl hemma igen så var det dags att griljera skinkan och hänga upp tvätt. Bla bla bla... Intresseklubben antecknar..

Skulle ha plockat undan och strykit skjortor också, men jag pallar fan inte mer! Får väl gå upp lite tidigare imorgon..
Så vad händer imorgon då? Jo, vi ska vara hemma. T kommer över när han lämnat sin syster på arlanda. Vi ska äta god mat, dricka gott och så kommer ju tomten på besök!

På juldagen blir det softisch.. eller kanske inte. Eventuellt så ska jag vara barnvakt åt två små sötnosar. Om jag nu ska vara det så lär det ju bli livat värre.. Haha! Två monster på 2 år, och en liten skrutta på 8 månader. Samt min 11årige ligist.. Pust..

Hur annandagen blir vet jag inte riktigt än. Beror lite på när lillan blir hämtad. Är ju grymt sugen på att gå på bio..

Sedan återstår årets sista två arbetsdagar.. =)

Nä.. borsta tänderna och hoppa i säng är vad som står överst på min lista just nu...

God jul och puss på nosen!

Kommentarer
Postat av: Therése

GOD JUL, tjejen! Hoppas att dina dagar blir riktigt nice! :) KRAAAM!

2007-12-24 @ 00:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback