Dagen D.. Fredag 071207

Äntligen är det fredag! Som jag har längtat...

Igår såg vi på hockeyn, trevligt värre! SSK vann över Luleå med 4-1.. Helt galet skoj att se!

Idag så jobbar jag fram till lunch, sedan är det bara att rusa mot t-banan. Måste få håret klippt, det ser för bedrövligt ut!

Klockan 16 blir stumpan hämtad och sedan bär det av mot Sötälje. Ska bli ruskigt nice att få umgås med T utan mina barn.

Bitchade loss till tusen igår efter jobbet. Det blev lite mycket på en gång. Grym värk i magen, en liten tjej som skrek, samtal med olika personer fram och tillbaka, gjorde att jag inte var världens gulligaste. Ungarna fick sig en skopa skäll. Tog alvedon och en dusch, sedan var jag back to normal igen! Bad faktiskt om ursäkt också.. ;-)

Snart kommer tomten.. =)  Visst faaan.. måste ordna en tomtejefvel åt lillan. Men ååååh.. Vem vill vara tomte åt min lilla tjej??? Du??? Du kan få en skinkmacka och en julöl/julmust som tack för besväret.. =)

Puss på nosen!

Kommentarer
Postat av: Tomten

Kommer som vanligt!

2007-12-07 @ 14:27:37
Postat av: Marianne

Hörrö Tomte-Matte.. =) Tror du inte att jag ser på IP-adressen att det är du som utger dig för att vara tomten!

2007-12-09 @ 11:55:48
Postat av: Tomten

Och??? Kan inte tomten ha min IP-adress?

2007-12-10 @ 11:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback