Årets sista arbetsdag!

Så var det äntligen dags för årets sista arbetsdag. Känns nice.

Igår kväll låg jag och funderade lite på vad jag vill ska hända under 2008.

Och det var ju en del saker! Bl a så skulle jag gärna vilja få tag på en fyrarummare.. Börjar kännas trångt där hemma.

Och miljöhotet känns ju inte alltför bra, speciellt när man har satt barn till denna värld. Hoppas att det händer något rejält på den fronten!

Sedan försökte jag "härda" T.. Han tycker det gör ont när jag kärleksfullt nafsar på honom. Förstår inte varför!! Så igår tänkte jag att om jag nafsar mycket, så kanske han vänjer sig. Men ICKE!! Får nog fortsätta härda honom.. Haha!

Ikväll är det hockey.. Timrå står för motståndet. Hoppas SSK tar 5e raka segern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback