071204 Tisdag

Händer? Nothing much... Sitter på jobbet och säljer! Roligt? Nja, så där..

Händer för övrigt då? Nja, det är ju hockey ikväll. SSK möter HV71. Men jag är fortfarande så besviken på "hjältarna" så den matchen tänker jag nog inte se. Onlinerapporteringen på swehockey får duga. Har ingen lust att slänga ut 140kr för något som bara gör en förbannad.

Matchen i lördags var katastrofal. Hoppas dock innerligt att de tar sig i kragen ikväll och ger HV en match. Inga fler plattmatcher tack..  Tänk vad roligt det vore ändå, om SSK, tabelljumbon, spöar HV som ligger 1a i serien!! "Sist i tabellen, men vi krossar er ändå"


Idag får jag gå hem en timme tidigare, då dagis stänger kl 16. Undrar om man skulle göra ett nytt försök att försöka få tag på viktiga piller?!  Känns lite riskabelt att fortsätta på det här spåret... =)

Jul är det snart också, inte en enda julklapp är klar. Varför ska man alltid vara ute i sista sekunden? Vilka ska få julklapp i år? Vilka har varit snälla? Mamma är ju given, hon är alltid snäll. Men vad ger man en människa som redan har allt?

Ungarna är snälla.. oftast. Lillan är det inga problem att hitta på saker till.. hon är så liten fortfarande. Men grabben? Herre jefvlar vad svårt det börjar bli. Och inte är det gratis heller.. Suck!

Sedan så är det en person kvar.. Där har jag mina funderingar på vad han ska få..Måste klura lite till.. =)

Äh.. dags att jobba lite till.. 

Puss på nosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback