071203 Måndag

December månad. Den började så dåligt som den bara kan göra. SSK torskade mot Brynäs med 10-2.. Pinsamt! Riktigt jävla uruselt.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket så att vi kan åka iväg till Globen. Har ett möte inbokat.

Sedan bär det av till jobbet. Det ska bli så roligt! Helt sjukt vad jag har längtat efter jobbet.

Och det är helt sjukt vad jag längtar till på fredag, då jag får ett litet andningshål. Kunna få vara "bara" Marianne under två dagar. Mamma är man ju ändå, men jag kan bara få vara. Inga måsten.

För övrigt.. så känns det bara bättre och bättre. Mys!

Jag har trillat.. ordentligt..  Be gentle.. Puss!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Som supporter gäller det vara positiv, och nu kan det ju bara bli bättre ;-) Hejahejaheja! LHC!!!!

Postat av: Marianne

Hädar du i min blogg, Matte?? Va faan.. =)

Man kan INTE heja på LHC.. När ska du begripa det?

Klappa T´s mage och koncentrera dig på din kommande papparoll istället för "Vita lejonen".. ;-)

2007-12-03 @ 12:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback