Aah.. Arbete...

Sitter på jobbet, men jag har tamigsatan inte hittat arbetslusten som jag slarvade bort under semestern.

Idag blev jag dock glad, för jag kunde smita ifrån en stund på betald arbetstid. Var och blev tömd på lite blod.  Två flugor i en smäll. Kom ifrån telefonen en stund samt gjorde en god gärning!

Sonen började femman idag. Hoppas att han kom upp i tid, ingen svarade i telefon när jag ringde.

Dotra mår bra igen, och det syns knappt att hon haft vattkoppor. Skönt, var lite orolig att jag skulle vara tvungen att hosta upp en jävla massa pengar till kemisk peeling när hon kommit upp i tonåren! Men å andra sidan, blir hon hälften så hårig som sin pappa, så blir det nog rätt dyrt ändå..

Fast vid det laget kanske man inte är en sketen kundtjänstare längre.. *hoppas*

Äh.. lika bra att fortsätta svara i telefon! =)

Kommentarer
Postat av: EsKa

Kundtjänstjobb är ju tyvärr lite så. Blir lite enformigt i längden. Samma frågor dag ut o dag in. Hmm.

Postat av: Ankan

..Alltså.. att du har en son som går i femman! De e galet! Du e ju så ung!

2007-09-06 @ 10:40:03
URL: http://skrubbaluttan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback