Sjuk?

Herrejävlar... Haha.. Vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Nu ska tydligen faderskapet fastställas.. för grabben! Han blir 11 i sommar.. Och nu har hans pappa (tar emot att skriva det ordet, spermadonator känns som ett bättre ord) börjat tvivla på ifall han är pappa åt grabben eller inte.

Vid ett telefonsamtal tidigare idag, så sa han att han beställt tid hos familjerätten. Han ljuger visserligen om allt, så jag ska kontrollera sanningen i det hela.

Han har även sagt att de ska flytta tillbaka till sitt hemland, men detta är tydligen också lögn då jag talade med min far. Min pappa känner några av hans vänner, och de hade minsann inte hört ett ljud om det.

Fine, för mig är det inga som helst problem att göra ett faderskap. Det är ju han som får stå för det kalaset!

Dessutom skulle han göra en polisanmälan gentemot mig.. Eh.. excuse me?!

He is just one sick bastard!

Kommentarer
Postat av: En Södertäljebos Liv II

Fy vad jobbigt med grabbens pappa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback