Och underverket PLOPPADE ut!!

Min älskade Anni ringde mig idag vid 10,30-tiden... för att meddela att deras dotter var född!

Två timmar hann hon vara på förlossningen innan tösen var ute! Helt otroligt! Den kvinnan är ju gjord för att föda barn!

Har även fått se två bilder på lillan, och hon är gudomligt söt!

Jag är LÄSKIGT avundsjuk! Grattis Anni och Anders! Finfint jobbat...

Själv mår jag fortfarande apa... Ont i hela kroppen, allt som jag stoppar i munnen kommer ut ganska omgående, på ett o annat vis. BLÄ!!! Hoppas bara att grabben klarar sig ifrån denna skit..

Snuttan min mår iallafall MYCKET bättre nu!

Ska nog gå och sova..

Adios!

Kommentarer
Postat av: En Södertäljebos Liv II

Skönt att höra att det gick bra! Hoppas jag också får en så "lätt" förlossning :-)
Du får hälsa från Anna K om du pratar med dem.

Postat av: vidde

man mår som man är.. sa negern

2007-04-09 @ 10:32:07
URL: http://vidde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback