Maxstraff för dråp/mord?

Idag har vi varit hos min älskade mamma som fyller 50år! Grattis mamma!

Kom hem vid 19,30-tiden, och såg då lite främmande nummer på hemtelefonen. Surfade in på hitta.se och kollade numrena. Fick då ett ryck att söka på grabbens pappas namn. Fick fram ett hemtelefonnummer till honom.

Hans pappa är världens mest egoistiska person, ja, större idiot får man leta efter. Han ljuger om allt. Hela tiden.

Hur som helst, grabben ringde numret vi fick fram. Idioten svarar, och vad gör han när han hör att det är grabben i telefon? Jo, han lägger på.

Hans jävla svärmor bor hos dem för tillfället, och hon vet inte om att grabben finns, så det är antagligen därför han la på. Men å andra sidan så kan det bero på precis vad som helst. Själv tror jag att det beror på att han är mentalt rubbad.

Det har varit så mycket turer fram och tillbaka med den där ormen till karl, så en hundradel hade räckt, men han lovade grabben att han inte skulle svika honom. Han grät och bedyrade att han alltid skulle finnas till hands för grabben.

Vad tror ni händer i mitt huvud när han beter sig så här? Mot MIN son? Min älskade son som haft det jobbigt av olika anledningar, till största del pga sin biologiska pappa.

Jag ser rött, har svårt att tänka logiskt. Har bara en stor lust att åka hem till den där jävla idioten och fan ta mig, skära kuken av honom. Långsamt dra ut hans naglar och tänder, krossa hans pung, rycka loss allt hår och slutligen skära halsen av honom.

Det är vad jag har lust med. En vuxen person på snart 43år ska fanimig inte bete sig på det sättet som han gör.. Inte mot sitt eget barn.

Nackskott på sådana personer!

Jag HATAR den människan, och i dagsläget önskar jag honom allt ont. Faktiskt..

I grund och botten är jag en jävligt snäll person, men fy fan.. den idioten tar fram alla mina dåliga sidor, och han ska skatta sig jävligt lycklig att jag egentligen är en snäll människa. Hade jag varit minsta lilla elakare än vad jag är, så hade hans dagar varit lätträknade.

Tycker så synd  om grabben, han har ju inte gjort något för att förtjäna ett sådant beteende från hans far.

Måste kontakta BUP imorgon, är orolig för vad detta kan göra för skada.

Gode gud, om du nu finns, giv mig styrka att lotsa grabben min genom detta och hjälp mig att få honom att bli en trygg, stabil och empatisk människa. Trots att han har en totalt värdelös far, som skiter i allt och alla.

Urk.. Är trött på att känna så här.


Kommentarer
Postat av: maraja

Hej vännen..... blir alldeles tårögd när jag läser vad du skrivit, lille Sebbe-gubben. Fan ta hans pappa för allt ont han gjort honom! Tänk vad man skulle vilja göra mot sådana människor, stryk skall dem ha, ta´ mig fan! Ha det bäst / Maria

2007-04-17 @ 17:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback