JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VI ÄR TILLBAKA TILL ELITSERIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SSK spelade verkligen inte bra emot Björklöven, men det Leksand gjorde.. uff... jag saknar ord! Leksand slog Malmö med 6-5...

Herre jävlar!!! SSK är tillbaka där de ska vara!

Nu inväntar jag besked om jag får barnvakt eller inte.. Får jag det, så är det Olgas i Södertälje som gäller!

Låtsassyrran är här, och hon och jag vill verkligen till Olgas för att fira....


SATAN!!!!!!!!!!!!! Det var länge sedan jag var så här glad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


TACK Leksand! Tack SSK! Just nu älskar jag båda lagen.. men framförallt... SSK!

Ni har gjort en helt underbar säsong, och ni är väl värda detta!

SM-guld 2008???? =) =) =) =)


Kommentarer
Postat av: En Södertäljebos Liv II

Visst var det en ruggig match, jag är inte intresserad men blev ändå så stressad att jag fick ont i magen. Hoppas du kommer iväg och kan fira!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback