Söndag 060917

Idag har jag varit och röstat. Dessvärre ser det väldigt dystert ut för mina partier som jag röstade på. Det fick bli två partier denna gång också.

Det ser ju ut som att borgarpacket vinner..

Så nu blir det fyra jävliga år framför sig. Bara hålla tummarna för att jag och barnen lyckas hålla oss någorlunda friska.

Samt att jag får ta ett bostadslån, den dagen då borgarna lyckats med bedriften att sälja ut rubbet.

Ja ja.. färdiggnällt om det!

Imorgon är det jobb igen. Wow! Ska jobba för första gången på över 1½ år. Kommer nog vara så pisstrött imorgon kväll.. och resten av veckan. Men men.. det ska faktiskt bli rätt skoj. Förhoppningsvis så kräver inte chefen att jag ska kunna allt på en gång.

Nu ska jag krascha i soffan...

Puss på nosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback