Skoj skoj skoj skoj skoj skoj skoj!!!

Igår hade jag ett maratonsamtal med söta lilla Marie nere i Skåne. Vi har inte haft tid att talas vid på ett bra tag, så vi tog igen det igår kväll. Över 3 timmar i telefon blev det innan vi insåg att vi faktiskt kunde prata via msn messenger, och då även se varandra!

Det var så roligt! Vi uppdaterade varandra om det senaste, och jag kunde konstatera att hon fortfarande är på hugget. Sa till henne att hon är som en liten Jack Russel. Liten och bitsk!

Marie och jag lärde känna varandra genom nätet, när vi båda väntade våra småttingar, men vi har aldrig träffats. Meningen var att vi skulle ha setts nu i somras när jag och barnen åkte till Skara. Men då fick min lilla tjej ögoninfektion och var genomförkyld, så vi struntade i det.

Igår bestämde vi iallafall att Marie ska försöka komma upp i slutet på oktober. Hon har aldrig varit i Stockholm, så det blir ju perfekt.

Då får jag visa henne sevärdheterna, och så kan vi passa på att partaja litegrann.

Hoppas verkligen att det blir av! Så skoj det vore!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback