Uttråkad..

Är hemma med lilltjejen idag. Inte första, och verkligen inte sista gången! Så är det med dagisbarn!

Men USCH så uttråkad jag är! Har ingen lust att göra något, allt är bara blä just nu!

Vädret suger också, första snön har kommit!

Grabben har höstlov, och han åkte till Tallinn igår med sin mormor. Så det är bara jag och lillan hemma! Skönt på sätt och vis. Men det ska bli skönt att få hem honom också.

På lördag är det dags för lillan att sova hos sin pappa för första gången. Det kommer nog att gå bra, och jag ser fram emot det. För jag ska SOVA ut.. ordentligt! Sova en hel natt för första gången sedan hon föddes. Har varit ifrån henne några nätter tidigare, men då har jag antingen målat och fixat i lägenheten, eller så har jag festat. Och då har man inte sovit ut på samma sätt som jag ska göra på söndag morgon!

Lördagen ska jag tillbringa med grabben min.. myspys med min förstfödde! Sedan ska jag ta mig ett varmt bad, pyssla om mig själv. Kanske t o m göra en hårinpackning.. Wohoo!! Och sedan ska jag ta en ny bok, lägga mig i sängen och bara SLAPPA!

Satan i gatan så skönt det ska bli!!

Måste även paketera en massa tradera-paket! Har massor av auktioner ute just nu.. Över 1000kr är det uppe i redan nu! Det känns gött!

Nu ska jag slappa lite framför tv:n.. Suck... Fast ikväll är det både hockey och O.C på tv... och det är ju skoj!

Puss på nosen!

Kommentarer
Postat av: Anna K

Hej! Hur trivs du i "stan" då? Har du fått ordning i lägenheten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback