2006-05-22

Jaha, måndagen snart till ända! Vad har hänt sedan jag sist skrev?

Jo, finland torskade mot Tjeckien, men vann iallafall brons. Sverige vann guld - grattis!
Men den största skrällen kom sent på lördagskvällen. Finland vann eurovisionschlagerfestivalen. Vem hade anat det? haha...

Lordi var dock väldigt speciella och inte direkt schlageraktiga, men skoj!

Och Big Brotherfinalen var ikväll. Jessica vann... Grattis! Hade inte heller tackat nej till en mille...

Hoppades på Richard dock.. Han påminner en del om en person jag känner. Inte till utseendet för fem öre, men lite till sättet. Personen jag känner gled (vet inte om han gör det längre) också gärna runt i kalsoner och skor. endast! Strosade omkring på sin tomt och inspekterade hur gräset växte. Hade speciell musiksmak och skojade om kvinnor med glimten i ögat. En rolig prick! (Känner du dig träffad? Bli bättre på att höra av dig... *s*)


Lägenheterna tar snart död på mig. Har hållt på med vardagsrummet i Hagsätra i två dagar nu, och är ännu inte klar. Visserligen inte hela dagar, men det finns å andra sidan ingen möjlighet för mig att vara där hela dagar, så jag har barnen att ta hänsyn till. Det är slitsamt att ordningsställa rummen, men attans så skoj! Tapeten började bukta lite idag när jag målade, så jag hoppas innerligt att det går ihop sig. Annars blir det till att tapetsera om även där. Och så var det lite svårt att få till färgen helt jämt, men det blev rätt fint ändå! (får väl antagligen världens chock när jag kommer dit på torsdag... )



I övrigt är väl allt under kontroll.. Har gått ner 3 kilo på ganska kort tid, men ack så många kilon det är kvar!

Är dock lite irriterad på min far, som envisas med att ta tillbaka sin inte helt mentalt stabila sambo, trots allt jävulskap hon utsätter honom för.

Förstår inte hur man bara kan låta någon härja på så som hon gör? Hade jag råkat ut för något liknande så hade det varit tack o hej... för LÄNGE sen. Men men..

Och imorgon har jag ett litet jubileum... Firar 2½ år som singel.... wohooo! ;-) Frågan är väl om det är något att fira?! Mestadels känns det så iallafall, men även solen har fläckar, så visst kan även jag sakna någon (vuxen) att tycka om. Få ha någon som kan pussa och krama på en när man är lite låg. Någon att gosa med..

Så.. nog med sånt snack! *skaka bort*


Gäspar snart käken ur led, så det är nog dags att gå John Blund till mötes. Hoppas jag får ha en lång och skön och oavbruten dejt med honom i natt. (Tias... till dig kommer Günther o hälsar på.. John är min inatt *s*)


Jee jee.... Puss på nosen!


Hej då!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Singel baby! The only way tio live :) Jag firar 3 år och typ... 4 månader snart =D

Postat av: Tias...

... Gynter hit o dit!

Jag har inte träffat honom sen... evigheter... sorry! *s* Numear drömmer jag bara om dig... öh. ;-)

Kram o lite sånt där!

PS. Hoppas flytten går bra o grattis på morsdag!

2006-05-28 @ 14:29:39
Postat av: Frida

Hej vännen! Grattis till ditt 2½ år.

Har försökt att få tag på dig. Hur når jag dig? kramis.

2006-05-29 @ 12:02:52
URL: http://fridus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback