Blogguppehåll..

Har inte orkat blogga på ett tag. Är fullt fokuserad på diverse saker, bl a min viktnedgång och ny lägenhet.

Vikten ja.. fy fan! Det tar sig, vill dock inte skriva för mycket om det, för då skiter det väl sig i vanlig ordning. Men än så länge pekar vågen nedåt..

Och ny lägenhet.. Ja.. Jag har bokat intresse för fyra lägenheter. En utav dem är jag så körd på, men två andra ligger jag än så länge på plats nummer två till. Så jag kommer nog bli kallad till visning. Vill verkligen flytta, men jag åker på 3 dubbelhyror och det kommer vara dödsstöten för min ekonomi, samt att det kan bli väldigt tight att hinna få en dagisplats tills i augusti, så vi får se hur det blir med den saken.

Synd att jag inte var liiiite snabbare med att söka lägenheter på den orten. Men jag måste ha en dagisplats åt lillan tills i början på augusti då föräldradagarna tar slut den 20 augusti, och jobbet väntar den 1a september. Och jag har ingen lust att pendla till Södertälje för att lämna på dagis för att sedan åka till jobbet. Skulle vara tvungen att gå hemifrån kl 05,00 för att hinna.. Och vara hemma vid 19,30 varje kväll. Ingen höjdare direkt!

Och jag vet inte hur det ser ut med dagisplatser på den orten, men det kan man lätt ta reda på iofs. Hmm.. något för mig att göra imorgon!

Imorgon kommer jag nog bli sängliggandes. Tränade som en tok igår samt tog en nästan 4 timmars promenad idag.. Fast det känns såååååååå skönt!

Ikväll spelar SSK mot Skellefteå.. Hoppas SSK vinner.. Vore ju trist om SSK åkte ur elitserien..

Äntligen verkar våren vara på väg.. Det var på tiden..  Den här vintern har ju verkligen varit seg. Har sugit musten ur mig totalt.. Men klockan är snart 19, och det är fortfarande relativt ljust ute... LOVELY!!

Nu.. SOFFAN.. glutta på tv.. Nice..

Puss på nosen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vart planerer du att flytta?
Lycka till med viktminskningen... måste själv ta tag i det där, nu har man ju ändå verktyget - motionscykeln... YIHAA :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback