Sista dagen..

Ja, imorgon går flyttlasset, så det här är sista dagen på länge som jag kan blogga. Telia är ju inte direkt kända för att vara snabba med att koppla in saker och ting.

Jag är helt knäckt. Den här flytten har varit/är jobbig. Men nu är det tack och lov inte mycket kvar.

Pratade nyss med bästa väninnan också.. Imorgon kväll ska vi umgås. Sista gången som 20+:are.. för mig iallafall. Hon har ju redan fyllt 30.. haha!

På måndag får jag min nya bokhylla också.. Sweet! På måndag ska vi smaska tårta också.. Är det en födelsedag så måste man ju faktiskt smaska lite tårta!

Angående håret mitt.. ja, till slut lyckades jag få till det. Det är dock inte superljust, men ändå blont.

Om några veckor bär det av mot Skara. Vi ska tillbringa två dagar där.. Sonen ser fram emot det jättemycket. Jag gör det inte lika mycket, bilresan kan nog bli rätt påfrestande, då lillan inte är jätteförtjust i att åka bil länge. Men går det bra, så ska jag försöka ta mig ner till Skåne och hälsa på en underbar person. Längtar efter att få träffa henne och hennes 3 söta barn. Ska dock bli skönt att få komma bort härifrån några dagar.

Ska troligen börja jobba i augusti, för att sedan vara föräldraledig i september då lillan ska skolas in på dagis. Min bebis.. Tiden har gått så fort, och nu är det snart dags för henne att börja på dagis.. Åh, jag önskar att jag hade haft råd att vara hemma tills hon iallafall var två år gammal. Men icke sa Nicke, jag är iallafall glad att jag slapp sätta henne på dagis som 1-åring. Nu hinner hon iallafall fylla 1½ år.

Hungrig som faaan är jag men ingen mat finns här hemma. Allt är i hagsätra.. Ja ja.. får väl knata ut i det underbara vädret och köpa någon smörgås eller något!

Måste även införskaffa flyttöl till de som ska hjälpa till med flytten!

Puss på nosen!

Kommentarer
Postat av: Therror

GRATTIS TJEJEN!!!!!!!!


*kastar konfetti*

2006-06-20 @ 07:16:04
Postat av: Frida

Stort grattis på stora dagen. Sköt om dig och hör av dig snart.

kramar i massor

2006-06-20 @ 22:42:12
Postat av: J

Dags för uppdatering nu!!

2006-07-06 @ 15:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback