Jag har fortfarande internet.. Skoj! =)

Telia var snabba med att koppla ur telefonen, men däremot inte internet! För här sitter jag, och kan blogga..

Har en hel del jag vill blogga om, men självklart står det still i skallen på mig just nu.

Snodde en lista från en superrolig tjej, Therese.. a.k.a
Therror.  Läs hennes blogg .. för hon skriver skojigt. *REKLAM*

Ditt namn: Marianne

Är du snygg: Ja, i mina drömmar iallafall..  Läs föregående inlägg. Jag är het som fan om nätterna!

Födelseår: 1976.. (Trettio snart.. HUJEDAMIG)

Ditt födelseställe: i en säng på Södertälje BB.

Hur tar du bort oönskad hårväxt: Genom rakhyvel eller pincett

Spelar du instrument: Nää.. men en gång i tiden har jag spelat skinnflöjt!

Ligger Skåne i Sverige: Klart det gör! Vill bo dääääääääär....

Har du några danska släktingar: Nej.

Ditt mest överanvända ord: Just nu: Aj aj! (Så blir det när man har småbarn)

Dina första tankar när du vaknar: *ggrrr* Låt mamma få ha sovmorgon!

Är du hungrig: Nej, jag åt smörgåsar nyss.

Vart befinner du dig just nu: I Södertäljehemmet..

Vart bor du: Just nu är jag värsta lyxbruden.. Har två stycken lyor!

Vad har du för t-shirtstorlek: L, tror jag.

Är du bra på: Slappa, slöa, snacka strunt, äta, sova, festa, läsa, prata... Ja.. det mesta faktiskt.. haha!

Är du singel: Hmmm.. JAAAAA! Det är väl därför jag är sexuellt frustrerad, och drömmer sexdrömmar om Teemu Selänne.. *s*
Vad heter din morfar och mormor: Morfar är död, men han hette Tauno och mormor heter Sylvi.. 

Vilket land kommer du ifrån: Är född i Sverige men har finska föräldrar.

Din mobiltelefon
: Någon form an SonyEricson

Låt just nu: Join me - HIM

CD i stereon nu:*Ingen alls.. stereon är nedpackad och inväntar flytt.

Är du sexig: Äääh.. nääää!!

Antal timmar sömn inatt: 01-09!

Vem är snyggast: Beats me...

Vem vet mest om dig: Anni skulle jag tro..

Vem vet du mest om: samma som ovan  samt mina kottar

Vad vill du ha just nu: en iskall jäger + red bull (eller en himla massa sånt), några cig, barnledighet och ett rejält skjut.. *asg* (Man ska väl vara ärlig i sin egen blogg??? )

Snyggast i halland: You tell me.

Vem hatar du mest i hela jävla världen och vill bara ska dö en långsam,
utdragen och mycket plågsam död för att han är så jävla ful och motbjudande
vidrig:

Alla jävla pedofiler och styvföräldrar som är som Bobbys styvfarsa.

Höger eller vänsterhänt: Höger

Din hårfärg och frisyr: Hmm... brun/röd/råttfärgad halvlång page..

Skorna du hade på dig idag: Målarfärgskladdiga superslitna gympadojjor...

Kläder du hade på dig idag: Jag har fortfarande på mig kläderna.. Svarta manchesterjeans o grå t-shirt...  (fan, så het jag äääär!!!!)

Favoritfärg på kläder
: Svart.

Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Vad som helst, bara det är i storlek medium och att det inte sitter som korvskinn på mig..

För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden: Ha.. inte blir det mycket inte.. Inte till mig själv iallafall...

Har du rosa kamouflage-kläder
: Ha ha, nej.

Tatueringar du har: ros + g-klav på vänster överarm..

Piercingar du har: Inga längre.. har haft i öronen. näsan, tungan och naveln.

Handväska eller liknande just nu: Äh. jag pular ner det i byxfickorna, vagnens sufflett eller i skötväskan. (Som sagt.. I´m so fucking hot)

Har du glasögon: Ja. Eller njae.. terminalglasögon som jag aldrig använder!

Hur ser din plånbok ut: Har ingen, använder Filofax och den är svart.

Din perfekta Pizza: calzone m extra ost... (Hmm.. inte konstigt att man är lika fet som Jabba the hut)

Randigt, rutigt eller blommigt
: randigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback