Lista..

Såg på ett community att Therror utmanat mig på en lista... Så jag svarar väl då...

Fem saker i min frys:

1. Frysta hallon.
2. Kycklingfiléer
3. Vaniljglass
4. isbitar
5. potatisbullar

Fem saker i min garderob:

1. Kläder
2. resväskor
3. skor
4. Mattor
5. madrass

Fem saker i min bil:

Jag äger ingen bil men just nu har jag mammas bil till låns.. så here we go:
1, Gosedjur.
2, soppåse.. (till ungarnas glasspapper.. måste ju kunna muta dem då o då)
3, tomburkar (cola light lime-beroende som jag är)
4, småpengar
5, gamla kvitton o parkeringsbiljetter 

Sju saker i min handväska just nu: Då jag är småbarnsmamma så använder jag ingen handväska, men däremot har jag en skötväska som funkar som alltiallo!

1. Nyckelknippa
2. nappar
3. mobil
4. filofax
4. teskedar
5. alvedonsuppar (dock INTE till mig) 
6. våtservetter
7. blöjor (till både små o stora tjejer.. dvs blöjor + bindor) 


Fem personer att langa vidare till:

ÄH... denna skiter jag i..  Men den som läser min blogg o känner sig manad.. VARSÅGOD!!!

Kommentarer
Postat av: Ankan

jag gör det!

Postat av: Kalle

Efter lite blogg-hoppande hamnade även jag här och har alltså läst din lista. Är det inte dags att äta upp hallonen i frysen så att du får plats med nya :-)

Titta gärna in på min sida, tycker du om den kan vi byta länkar med varandra.

2006-07-20 @ 15:11:36
URL: http://www.nyfikenvital.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback